Out of the night that covers me,
Black as the Pit from pole to pole,
I thank whatever gods may be
For my unconquerable soul...


()


miercuri, 27 ianuarie 2010

Fura-mi viata






Fura-mi linistea sufleteasca si inlocuieste-o cu stropi de haos...
Fura-mi culorile mintii si pune in locul lor cerneala pur neagra...
Fura-mi gandurile si lasa in locul lor fulgi de zapada pictati cu lacrimi din suflet...
Frura-mi lacrimile curate ca zorii zilei si transformale in bucatele de gheata pala...
Fura-mi zambetul inocent si lasa in locul lui farame de indiferenta...
Fura-mi fericirea si inlocuieste-o cu nefericire alba...
Fura-mi sufletul si lasa in locul lui sperante de unde nu mai exista viata...
Fura-mi inima si nu mai lasa nimica in locul ei decat universul infinit...
Fura-ma pe mine si pune il locul meu simplu inger ce nu simte, nu iubeste, nu aduce fericire...
El nu e inger ce pazeste e inger ce raneste...
Unii au nevoie de astfel de ingeri pe care sa de-a vina...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu